Genesys w kwadrancie liderów

Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent poinformowała, że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla Systemów IVR oraz Portali Głosowych dla przedsiębiorstw, 2008”. Raport został opublikowany 20 lutego 2008 r., a jego autorami są Steve Cramoysan oraz Ritach Costello.
Firma Gartner opisuje sprzedawców w kwadrancie liderów, jako wysoce efektywnych z mocną ofertą przygotowaną w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, posiadających istotny udział w rynku, obszerny zasięg geograficzny, jasną wizję rozwoju w sektorze samoobsługi oraz sprawdzoną ofertę systemów IVR. Są dobrze pozycjonowani ze swoją aktualną ofertą produktów oraz są chętni do osobistego dostarczania najlepszych produktów. W swoim otoczeniu posiadają licznych partnerów, którzy dostarczają aplikacje odpowiedzi głosowych, jak również narzędzia oraz usługi dla ich platform. Zazwyczaj mają mocną ofertę dla Contact Center zintegrowaną z innymi platformami. Liderzy nie zawsze oferują najlepsze z możliwych rozwiązań dla każdego poszczególnego klienta, jednak w większości ich produkty mają ustaloną pozycję z pewnymi rzadkimi wyjątkami. Dodatkowo zapewniają rozwiązania, które objęte są  relatywnie niskim ryzykiem.

„Przybywa coraz więcej firm, które koncentrują się na kreowaniu wspaniałych doświadczeń wśród swoich klientów, kreując świetne samoobsługowe środowisko – jest to część strategii zapobiegająca frustracji wśród klientów. Genesis kontynuuje rozwijanie swojej pozycji lidera na rynku IVR oraz wchodzi na rynek portali głosowych”- powiedział Brian Bischoff vice prezes  światowego sprzedawcy platform głosowych firmy Genesys Telecommunications Laboratories.
„Platforma Głosowa Genesys jest kluczowym elementem pomagającym przedsiębiorcom w dostarczaniu odpowiedniej mieszanki zintegrowanej obsługi i samoobsługi, wychodząc tym samym naprzeciw potrzebom dynamicznego środowiska klientów korzystających z ich usług.” – dodaje Brian Bischoff

Według Gartner’a wzrasta ilość organizacji korzystających z rozwiązań opartych na standardach Internetowych oraz architekturze portali głosowych. Najważniejsi sprzedawcy ulepszają integrację pomiędzy głosową samoobsługą a pracą konsultantów oraz redukują zawiłość rozwoju rozwiązań operacyjnych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top