Coraz częstsze realizacje europejskich projektów przez polskie agencje pokazuje, że ich poziom niczym nie odbiega od światowych standardów. Potwierdzeniem tej tezy jest europejska strona MTV.TV, wykonana przez Zjednoczenie.com. Premiera nowego serwisu MTV EUROPE odbyła się 18 lutego 2008r.
„Realizując najnowszy projekt dla MTV zależało nam na tym, aby spełniał on europejskie standardy oraz na tym, by użytkownicy mogli współtworzyć ten serwis. Chcąc odpowiedzieć na potrzeby internautów, przygotowaliśmy dla nich nowe formy interaktywności”- podkreśla Radosław Opałko, koordynator projektu ze Zjednoczenie.com. „Ostateczna forma serwisu to owoc skutecznej współpracy trzech ośrodków – MTV Networks Polska w Warszawie, Centrali MTV w Londynie oraz naszej agencji”.
Spośród wielu ciekawych rozwiązań warto wymienić dwa najważniejsze. Speakers Corner to miejsce, w którym internauci mogą wypowiedzieć się na zadany temat. Rozwiązaniem wyróżniającym serwis jest to, że użytkownicy wykorzystują w tym celu kamerę internetową i sami zamieszczają nagrany przez siebie materiał na stronie. Z kolei ArtisZen to interaktywny konkurs, polegający na stworzeniu swojej własnej wersji backgroundu do strony.
Obecny, bardzo nowoczesny serwis powstał z myślą o użytkownikach z całej Europy. Beata Węgrzn oraz Jeff Lapointe, odpowiedzialni za projekt ze strony MTV, już zapowiadają wprowadzenie kolejnych modułów. Drugi etap realizacji zakłada wdrożenie takich funkcjonalności jak sekcja video udostępniająca fragmenty programów oraz multimedialne blogi. Dodatkową atrakcją ma być aplikacja umożliwiająca tworzenie muzyki przez użytkowników.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.