Od 1 października 2002 r. 4pi sp. z o.o. zacznie posługiwać się nowym adresem internetowym: www.4pi.pl. Zmieni się także zawartość merytoryczna serwisu – oprócz informacji o firmie i prowadzonych działaniach pojawią się również najważniejsze informacje z krajowego i światowego rynku IT.
Nowa koncepcja serwisu 4pi jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby rynku. Nowy adres jest prosty, łatwy i jednoznaczny do zidentyfikowania a zawartość merytoryczna spełnia główne oczekiwania klientów 4pi gwarantując dostęp do rzetelnych informacji z polskiego i międzynarodowego rynku IT.
„Zmiana adresu internetowego, to część działań mających na celu odświeżenie wizerunku 4pi. Ponad siedmioletnia obecność na polskim rynku konsultingowym zaowocowała zaufaniem naszych partnerów biznesowych oraz dała firmie stabilne miejsce na rynku IT” – mówi Katarzyna Gryciuk – Krzywda, Dyrektor Generalny 4pi Sp. z o.o. „Przez lata naszej obecności na rynku mogliśmy obserwować i analizować zmiany zachodzące na nim. Dlatego też postanowiliśmy, że wraz z nowym adresem internetowym zmieni się również koncepcja naszego serwisu WWW.”
Nowa domena 4pi.pl wpłynie korzystnie na relacje z klientami. Jest prostsza i bardziej intuicyjna. Niezależnie od języka, w którym wymawiana jest nazwa 4pi – adres zawsze pozostaje jednoznacznie identyfikowalny. Dotychczasowa domena fourpi.com.pl pozostaje aktywna, jednak po połączeniu się z nią nastąpi automatyczne przeniesienie pod adres 4pi.pl. Całkowite przejście na nową domenę 4pi.pl nastąpi 1 października 2002 r.
Projekt nowej strony WWW 4pi opracowała i zrealizowała firma Hot Multimedia (http://www.hot.com.pl), która współpracowała wcześniej przy tworzeniu witryn internetowych oraz prezentacji multimedialnych m.in. dla takich firm i organizacji jak Unilever Poland, Mennica Państwowa, Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości czy Telefonica Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.