Cafe News nawiązało współpracę z firmą Kosmo, która tworzy sieć terminali internetowych. Teraz nawet robiąc zakupy w centrum handlowym można przy pomocy Web-Kiosku zalogować się na swoją stronę Cafe News Web i sprawdzić prognozę pogody czy przejrzeć posty z ulubionego bloga.
Web-kioski można obecnie znaleźć nie tylko w centrach handlowych. Dostępne są także na dworcach gdzie czekając na pociąg możemy skorzystać z terminala i posłuchać audycji radiowej, włączyć internetowy kanał TV lub przejrzeć najnowsze oferty biur turystycznych. Trzeba wrzucić monetę i kliknąć w widoczne na stronie startowej logo Cafe News lub wpisać ręcznie w pasek przeglądarki adres http://cafenews.pl, a następnie zalogować się na swoim profilu.
Cafe News Web pozwala śledzić nowości w wielu serwisach na raz, bez konieczności ładowania stron, grafiki i oglądania reklam. Nowe wiadomości otrzymuje się automatycznie, praktycznie natychmiast po publikacji. Sami decydujemy co chcemy czytać i oglądać. To szczególnie przydatne w sytuacjach kiedy nam się spieszy.
– Tak właściwie na stronie możemy mieć wszystko. Oferty pracy w konkretnych regionach i zawodach, wyniki rozgrywek piłkarskich, nowinki towarzyskie czy notowania giełdowe. Najciekawsze jest to, że nie trzeba otwierać wielu stron internetowych i klikać w kilkadziesiąt linków, mamy wszystko w jednym miejscu. To pozwala oszczędzać czas i nie spóźnić się na pociąg – mówi Michał Lenkiewicz, wiceprezes firmy Cafe News.
Web-kioski to urządzenia samoobsługowe zapewniające dostęp do sieci w dowolnym miejscu i czasie, w 40 dostępnych językach. Pozwalają nie tylko na przeglądanie stron internetowych, ale również na korzystanie z komunikatorów i prowadzenie rozmów głosowych (dzięki wbudowanym głośnikom i mikrofonom). Po wrzuceniu monety uruchamia się przeglądarka internetowa, która działa przez określony czas (w zależności od wrzuconego nominału).
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.