Na rynek branżowych serwisów rekrutacyjnych wszedł nowy gracz – firma Jobs4.pl. Jej celem jest stworzenie silnych branżowych portali pracy, będących serwisami pierwszego wyboru, zarówno dla kandydatów, jak i pracodawców. Spółka uruchomiła już trzy pierwsze serwisy: www.jobs4it.pl dla sektora IT, www.jobs4sales.pl dla sektora sprzedaży i www.jobs4finance.pl dla branży finansowej. Inwestorem strategicznym w spółce jest Grupa Pracuj.
Wszystkie trzy serwisy, skierowane do wykwalifikowanych specjalistów i menedżerów, zawierają tylko wyselekcjonowane oferty pracy z danej branży. Nowością jest rozbudowana klasyfikacja ogłoszeń według specjalizacji zawodowej, niespotykana na horyzontalnych portalach pracy. Przykładowo, w serwisie www.jobs4it.pl, można znaleźć oddzielne ogłoszenia, między innymi, dla kategorii: helpdesk, szkolenia IT, grafika, projektowanie, web development, administrowanie siecią czy programowanie.
Dzięki serwisom występującym pod parasolową marką Jobs4.pl pracodawcy otrzymują możliwość łatwej rekrutacji na wyspecjalizowane stanowiska. Specjalnie dla nich został przygotowany moduł e-commerce, gwarantujący pełną automatyzację procesu wprowadzania ogłoszeń. W praktyce oznacza to, że pracodawca może samodzielnie zarejestrować się w serwisie, wybrać rodzaj ogłoszenia i wprowadzić jego treść oraz dokonać opłaty on-line – bez konieczności kontaktowania się z konsultantem serwisu.
Pracodawcy będą mieli także do dyspozycji rozbudowaną bazę CV kandydatów, którzy zarejestrują się w serwisie branżowym. Baza życiorysów specjalistów z danej branży umożliwi szybkie i bardziej precyzyjne wyselekcjonowanie odpowiednich kandydatów.
Za rozwój spółki odpowiedzialny jest Adam Wielebski. Od 2002 r. był związany z serwisem rekrutacyjnym jobpilot.pl, w którym, w ciągu 5 lat, przeszedł ścieżkę kariery od stanowiska Account Managera, przez Key Account Managera i Business Development Managera aż do stanowiska Sales Director North Region.
– Stworzenie serwisów jest odpowiedzią na zmieniającą się sytuację na rynku pracy i nowe trendy, obecne już na świecie – komentuje Adam Wielebski. – W tej chwili na znaczeniu zyskują portale wertykalne, umożliwiające dotarcie do wąskiego grona specjalistów w danej dziedzinie. Taki kanał dotarcia jest szczególnie istotny dla pracodawców, działających w branżach najbardziej deficytowych pod względem liczby kandydatów.
Sprzedaż ogłoszeń w serwisach branżowych Jobs4 rusza 2 kwietnia 2008 roku.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.