Tygodnik Newsweek Polska pod honorowym patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej organizuje konkurs „100 procent z 1 procenta” na najlepszą kampanię zachęcającą do przekazywania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.
Z nadsyłanych do redakcji prac zostaną wyłonione i opublikowane na łamach tygodnika trzy najlepsze kampanie w każdej kategorii. Zwycięzcy głosowania Internautów otrzymają nagrody, które zostaną wręczone na uroczystej gali w maju 2008r.
W ubiegłym roku z możliwości przekazania 1% podatku dochodowego na rzecz organizacji pożytku publicznego skorzystało zaledwie 6,5 proc. podatników. W sumie przekazali na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego ok. 105 mln zł.
Katarzyna Ferlas, koordynator projektu: "Naszym głównym celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego 1% na rzecz różnych organizacji. Po drugie, wyróżniając kreacje kampanii, pokazujemy organizacjom, że warto szukać najlepszych dróg dotarcia do podatników."
Ze względu na duże zainteresowanie konkursem, organizatorzy przedłużyli okres nadsyłania prac do 23 marca 2008r.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.