Pod adresem www.union-investment.pl, internauci znajdą nie tylko bardziej nowoczesną szatę graficzną, ale również – dzięki ulepszonej nawigacji – szybszy dostęp do informacji.
– Stworzyliśmy serwis jeszcze bardziej przyjazny dla internautów rozważających inwestycje w nasze fundusze oraz dla klientów, którzy regularnie odwiedzają serwis. Założyliśmy, że zarówno wygląd graficzny, jak i nawigacja muszą być przyjazne w odbiorze, proste w obsłudze, czyli umożliwiać szybkie dotarcie do informacji – wyjaśnia Agnieszka Padzik- Wołos, menadżer ds. marketingu w Union Investment TFI S.A., odpowiedzialna za projekt.
Najważniejszą zmianą jest podział oferty funduszowej w sekcjach dla klientów indywidualnych i dystrybutorów ze względu na kategorie funduszy. Dzięki temu już przy pierwszym kontakcie ze stroną, osoby zainteresowane mają możliwość łatwego i wygodnego zapoznania się z ofertą Towarzystwa.
Efektem wprowadzonych zmian jest przeorganizowanie dużej ilości informacji zgromadzonych dotychczas w ramach jednej struktury.
Dodatkowo w celu łatwiejszej nawigacji, zwiększono liczbę linków, umożliwiając w ten sposób sprawniejsze poruszanie się w różnych sekcjach. W konsekwencji klienci mogą szybciej dotrzeć m.in. do tabeli opłat, bieżących i archiwalnych wycen, subskrypcji wycen, informacji o zakupie jednostek czy informacji o promocjach subfunduszy. Ponadto osobno wyodrębnione zostały skróty prospektów informacyjnych .poszczególnych subfunduszy. Wraz z polską wersją strony internetowej, uruchomiona została strona anglojęzyczna.
www.union-investment.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.