Firma Robeco rozpoczęła niekonwencjonalną kampanię reklamową, której działania będą skoncentrowane przede wszystkim w Zakopanem, ze wsparciem w postaci obecności w prasie ogólnopolskiej. Kampania nawiązuje do tematyki narciarskiej. Jej celem jest zainteresowanie funduszami Robeco jak najszerszej grupy ludzi poszukujących nowoczesnych i innowacyjnych form inwestowania.
Reklama Robeco będzie widoczna na wyciągu przy Szymoszkowej, prowadzącym na Gubałówkę, na bilboardach, bramkach wejściowych oraz słupach wyciągu. Dodatkowo na zakopiańskich Krupówkach odbędzie się cykl animacji ambientowych – przy bramach z logo i specjalnych rulonach z wizualizacjami 100 złotowych banknotów z banderolami z logo Robeco, hostessy będą rozdawały materiały informacyjne o Robeco oraz kawę w obrandowanych kubeczkach.
Dodatkowym wsparciem jest reklama wizerunkowa w miesięczniku Forbes, która nawiązuje do tematyki narciarskiej.
Kampania w Polsce jest częścią europejskiej kampanii wizerunkowej Robeco, która potrwa do końca kwietnia.
„Kampania w Polsce jest częścią kampanii reklamowej Robeco, która dotarła już do ponad 26 milionów osób w Europie. Jej motywem przewodnim jest podkreślenie, że Robeco oferuje innowacyjne produkty, pozwalając na nowoczesne i efektywne inwestowanie nadwyżek finansowych. Niestandardowa kreacja powinna przekonać do zagranicznych funduszy jako alternatywy przy dywersyfikacji portfela inwestycyjnego” – mówi Andrzej Cytrycki, Marketing & PR Manager Robeco Poland.
Autorem kreatywnym europejskiej kampanii reklamowej jest firma Proximity. Media Mountain odpowiada za wizualizacje w okolicach wyciągu na Szymoszkowej (billboard i barierki przed wejściem na wyciąg oraz wizualizacje na słupach wyciągu), natomiast za akcję ambientową na Krupówkach w Zakopanem odpowiedzialna jest CAM Media Ambient Solutions.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.