MEC Interaction razem z MEC Access – wyspecjalizowane komórki Mediaedge:cia (internetowa i akcji specjalnych) realizują nową kampanię z odziałem Joanny Horodyńskiej dla Sony Ericsson.
Pomysł celebrity wspierającej komunikację reklamową telefonu K850i (należący do rodziny telefonów Cybershot) powstał wspólnie z klientem. MEC Interaction i MEC Access zarekomendowały nawiązanie współpracy z Joanną Horodyńską, znaną ikoną stylu.
"Chcieliśmy dotrzeć w oryginalny, ale nie ostentacyjny sposób do grupy osób, dla której lifestyle, jakość, trendy, plotki są bardzo istotne. Stąd wlaśnie pomysł zaproponowania wspołpracy Joannie Horodyńskiej – utożsamianej z dobrym gustem, ciekawym stylem życia, pewną bezpretensjonalną ekskluzywnością, byciem na czasie i orientującej się w trendach." – komentuje Karolina Doberska, szefowa MEC Access.
Joanna Horodyńska prowadzi bloga internetowego (http://joannahorodynska.blox.pl/html), w którym pisze o stylu życia i zamieszcza wykonane telefonem Sony Ericsson K850i zdjęcia dokumentujące ciekawe wydarzenia i trendy modowe.
Kampania ruszyła 17 marca i potrwa 3 miesiące. W przygotowanie i koordynację dzialań od strony kreatywnej jest zaangażowana również agencja IQ Marketing.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.