Inteligo wciąż postrzegane jest jako pionier i lider bankowości internetowej w Polsce – wynika z ostatnich badań przeprowadzonych przez SMG/Millward Brown na zlecenie Inteligo Financial Services S.A. IFS stawia na dynamiczny rozwój i już wkrótce przedstawi swoją nową ofertę.
Rewitalizacja Inteligo prowadzona jest równolegle ze zmianami w bankowości internetowej PKO BP. Wszystko to dlatego, że dostęp do kont bankowych przez Internet cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów.
21 marca br. nastąpi wyraźne rozdzielenie tradycyjnych rachunków PKO BP z możliwością dostępu do Internetu od oferty konta internetowego Inteligo. Od tego dnia usługi bankowości elektronicznej PKO BP oferowane będą pod marką iPKO, natomiast Inteligo pozostaje jako marka konta wyłącznie internetowego. To element wdrażanej nowej strategii rozwoju bankowości elektronicznej.
Według raportu Gemiusa z grudnia 2007 roku, 36% wszystkich konsumentów to tzw. prosumenci, czyli zaawansowani użytkownicy Internetu, którzy aktywnie poszukują w nim informacji. Ta grupa stale się powiększa. Rozdzielając w PKO BP marki iPKO i Inteligo, chcemy zróżnicować oferty ze względu na różne potrzeby rozwijającej się grupy internautów w Polsce.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!