Ruszyła zaplanowana na 2008 rok kampania marki Husqvarna – producenta sprzętu do pielęgnacji terenów zieleni.
Do czerwca 2008 roku w telewizji, prasie, radiu oraz w Internecie trwać będzie kampania reklamowa maszyn marki Husqvarna. Przygotowano kilka spotów przedstawiających zróżnicowany asortyment firmy, w tym najważniejsze: pilarki, ridery oraz kosiarki. Reklamy przepełnione są wyjątkową atmosferą profesjonalizmu, doskonałości i niezwykłej precyzji prezentowanego sprzętu. W tegorocznej kampanii wykorzystano nową ścieżkę dźwiękową.
Spoty reklamowe pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych takich jak: TVP, TVN oraz w stacjach tematycznych np.: TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat Sport oraz Discovery. Spoty radiowe natomiast usłyszymy na antenie stacji regionalnych.
Kampania w mediach drukowanych obecna będzie w prasie: opiniotwórczej (Polityka, Newsweek, Wprost, Forum), ogrodniczej (np.: Kwietnik, Mój Ogród, Ogrody Ogródki Zieleńce, Mój Piękny Ogród, Działkowiec), branżowej (np.: Zieleń Miejska, Majster, Drwal, Mój Las) oraz rolniczej (np.: Poradnik Remontowo-Budowlany dla Rolnika, Top Agrar, Wiadomości Rolnicze, Gazeta Sołecka). W Internecie trwa kampania z wykorzystaniem portali tematycznych i wyszukiwarek oraz realizowana jest kampania zasięgowa przy wykorzystaniu portali takich np. www.wp.pl, www.gazeta.pl, www.money.pl, www.bankier.pl, www.muratordom.pl.
„Historię szwedzkiej marki Husqvarna tworzy ponad 300 lat doświadczeń
w zakresie inżynierii i produkcji wyrobów precyzyjnych. Doskonałe rozwiązania zastosowane w naszych maszynach są wynikiem współpracy między specjalistami
i tradycji przekazywania wiedzy z pokolenia na pokolenie. To właśnie wyróżnia maszyny Husqvarna spośród innych. Aby podkreślić właśnie te cechy naszej firmy: profesjonalizmi doświadczenie, zaprosiliśmy Pana Artura Kubicę do udziału w nowej kampanii reklamowej. Osobowość Pana Kubicy doskonale pasuje do naszego wizerunku” – powiedział Piotr Stański, Manager ds. Marketingu i Sprzedaży firmy Husqvarna.
Kreacja i realizacja telewizyjnej kampanii reklamowej powstała we współpracy z agencją: Grupa Komunikacyjna Betlej&Partners. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dom Mediowy MediaCom w Warszawie. Działania w Internecie prowadzi Dom Mediowy MasterMind. Adaptacją materiałów telewizyjnych i prasowych zajmuje się firma Oikos. Kreacja i produkcja spotów radiowych była koordynowana przez: ComPress oraz Oikos. Całość kampanii uzupełniają działania Public Relations realizowane przez Agencję ComPress.
Dla zwiększenia efektów kampanii zdecydowano się na wykorzystanie niestandardowych narzędzi np. dystrybucja tzw. Direct Mailingu – specjalnego magazynu przeznaczonego dla zróżnicowanych grup klientów. Dodatkowo materiały POS będą rozprowadzane w punktach dilerskich.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.