W XII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy „Kreatura” 2007/2008 jury przyznało 17 nagród i 1 nagrodę specjalną. Na short-liście znalazły się 43 prace ze 135 nadesłanych do konkursu. Nagrody zostaną rozdane w czasie gali finałowej 11 kwietnia w Fabryce Trzciny w Warszawie.
Przewodniczącym tegorocznego jury jest Philippe Boutie, CEO francuskiej agencji Lamtar Planning & Communications. W składzie są także: Serge Feneneko, partner z holenderskiej agencji Novocortex, Vlad Vasyukhin, popularny rosyjski pisarz, dziennikarz i copywriter, Ingmar Janson, managing director sieci agencji Scholz & Friends International, oraz Nina Dinjaski, business development director w OpenAd Group w Słowenii.
Konkurs obejmuje 14 kategorii: żywność, napoje, usługi, dom, artykuły gospodarstwa domowego, biuro, zdrowie i uroda, motoryzacja, firma, kampania, materiały promocyjne, reklama społeczna, reklama własna i techniki.
Organizatorem konkursu jest VFP Communications, wydawca m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska".
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.