Rodzice maluchów mają szanse na nagrody. To za sprawą internetowego konkursu organizowanego przez CONECO – producenta m.in. wózków, fotelików i innych produktów dla dzieci.
Akcja konkursowa rozpoczęła się 31 marca i potrwa przez najbliższe cztery tygodnie. Nagrodą główną w konkursie jest voucher o wartości 4,5 tysiąca złotych, który obliguje do wymiany na wycieczkę dla całej rodziny. Dodatkowo co tydzień organizator wylosuje zwycięzcę nagrody tygodnia, którą będzie określony produkt marki CONECO. Przyznanych zostanie również wiele nagród pocieszenia w postaci gadżetów z logo CONECO.
– Konkurs ma przede wszystkim na celu rozpowszechnienie i umocnienie marki CONECO wśród rodziców oraz osób, które spodziewają się potomstwa. Nasze produkty stają się coraz bardziej konkurencyjne w stosunku do znanych firm zagranicznych. Klienci doceniają jakość ich wykonania, bogaty wybór oraz dostępność. Mamy uzasadnioną nadzieję – bazując na ubiegłorocznych doświadczeniach – że konkurs spotka się z dużym zainteresowaniem internautów i tym samym przyczyni do ugruntowania pozycji naszej firmy na polskim rynku – mówi Ireneusz Winiarski, współwłaściciel firmy CONECO.
Na potrzeby akcji powstała specjalna strona konkursowa – www.konkurs.coneco.pl, zawierająca oprócz formularza zgłoszeniowego, również informacje o nagrodach i regulaminie. Konkursowi towarzyszy także kampania promocyjna, która prowadzona jest w kliku największych polskich portalach oraz wielu wyselekcjonowanych serwisach o tematyce kobieta, dziecko, rodzina.
Obsługa kampanii wraz ze stworzeniem serwisu konkursowego oraz opracowaniem koncepcji i przygotowaniem kreacji należy do zadań agencji interaktywnej AMP Media.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.