Grupa Eskadra podpisała umowę na stałą współpracę w zakresie obsługi spółki Media Regionalne. We współpracę zaangażowane są trzy dywizje Eskadry. To kolejna kampania wykorzystująca potencjał Grupy w spójnym użyciu wielu kanałów komunikacji.
ESKADRA Marketing Services odpowiedzialna jest za obsługę marketingową oraz doradztwo w zakresie wdrażania i realizacji projektów realizowanych w ramach nowej strategii marketingowej Mediów Regionalnych. Za komunikację PR projektu odpowiedzialna jest Eskadra Publica, a Eskadra Szkolenia i Seminaria realizuje cykl szkoleń dla redaktorów naczelnych dzienników należących do Grupy.
Ten rok jest kontynuacją współpracy między Mediami Regionalnymi i Grupą ESKADRA. W zeszłym roku Eskadra opracowała strategię marketingową dla Grupy, która została przyjęta do realizacji od 2008 roku.
Media Regionalne to jedna z wiodących grup prasowych w Polsce, obecna na rynkach lokalnych. Należy do niej 10 tytułów regionalnych, 4 lokalne rozgłośnie radiowe, pięć bezpłatnych tygodników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.