Po siedmiu miesiącach od oficjalnego startu serwisu społecznościowego Profeo.pl, spółka uruchomiła bliźniaczy portal na Ukrainie – Profeo.com.ua. To pierwszy serwis społecznościowy o charakterze biznesowym w tym kraju, który dostępny będzie w języku ukraińskim i rosyjskim.
Profeo.com.ua, to podobnie jak Profeo.pl, portal dla profesjonalistów, którzy chcą rozwijać się zawodowo, nawiązać kontakty lub znaleźć nową pracę. Osoba aktywna zawodowo może efektywnie zarządzać informacją o swojej karierze i budować relacje biznesowe udzielając się w grupach dyskusyjnych, na forach czy pisząc bloga. Dzięki serwisowi użytkownicy mogą także pozyskać rekomendacje od współpracowników, klientów i kontrahentów.
– Zdecydowaliśmy się na otwarcie Profeo na Ukrainie, ponieważ jest to kraj o ogromnym potencjale wzrostu. Nasz serwis ma tam duże szanse na sukces, m.in. dzięki możliwości skorzystania z naszego know-how z rynku polskiego. Tym bardziej, że przedsięwzięcie w Polsce odnosi kolejne sukcesy – dotychczas udało nam się pozyskać 90 000 użytkowników – komentuje Marcin Zabielski, prezes spółki Profeo sp. z o.o, która objęła 100% udziałów w spółce ukraińskiej.
Jedną z zalet Profeo.com.ua jest również jego szybka indeksacja w ukraińskich i rosyjskojęzycznych wyszukiwarkach. Dzięki temu profil zawodowy użytkownika będzie łatwy do znalezienia w sieci przez potencjalnych partnerów lub pracodawców.
– Dotychczas w naszym kraju nie było tego rodzaju serwisu dla profesjonalistów. Istniejące serwisy międzynarodowe nie spełniały swojej roli ze względu na barierę językową, teraz dużo łatwiej będzie budować sieci kontaktów. Tworząc ten serwis chcieliśmy też dać użytkownikom narzędzie do świadomego tworzenia własnej marki – dodaje dyrektor generalny Profeo.com.ua Maksym Nemesh.
Spółka Profeo Sp. z o.o., której inwestorem strategicznym jest Grupa Pracuj, nie wyklucza kolejnych inwestycji zagranicznych.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.