W związku ze zmianą nazw spółek ING Nationale-Nederlanden na ING, powstał nowy serwis internetowy poświęcony ich ofercie, zaprojektowany przez agencję interaktywną OS3 multimedia.
Nowa odsłona strony dostępna jest z adresu www.ing.pl poprzez zakładki: Emerytury i Ubezpieczenia na życie (http://www3.ing.pl/1/u235/navi/33120). Serwis został zrealizowany na bazie globalnego korporacyjnego standardu ING oraz w oparciu o wyniki badań użyteczności portalu oraz preferencje i potrzeby klientów ING.
Nowa struktura serwisu została szczegółowo opracowana na podstawie badań przeprowadzonych przez OS3 multimedia, przy współpracy z korporacją. Wzięli w nich udział klienci, internauci korzystający ze strony, agenci oraz pracownicy Contact Center ING. Analiza ich wypowiedzi pozwoliła na stworzenie serwisu spełniającego wymagania szerokiej gamy użytkowników.
„Serwis skierowany jest zarówno do naszych obecnych i potencjalnych klientów, jak i pracowników ING. Zależało nam, aby stał się bardziej intuicyjny. W tym celu agencja OS3 zaproponowała nam przeprowadzenie dokładnego badania dotychczasowego serwisu oraz potrzeb internautów i pracowników ING względem nowej strony. Wyniki przeprowadzonych badań były punktem wyjścia do dalszej pracy nad serwisem” – powiedziała Joanna Jarmużewska, Internet Channel Manager w ING.
Podstawowymi założeniami przyświecającymi zmianom w serwisie ING było uporządkowanie informacji, wyjście naprzeciw potrzebom Klientów, odświeżenie layoutu zgodne ze zmianami zachodzącymi w grupie ING oraz zwiększenie jego użyteczności. Nowością w serwisie jest umożliwienie zalogowania się z każdego poziomu strony również doradcom ING (dotychczas musieli korzystać z osobnego adresu www), a nie, jak było do tej pory, jedynie klientom. Serwis stworzony przez OS3 multimedia jest stroną bazową dla serwisów zewnętrznych, jak i wewnętrznych (ekstranetu oraz serwisu transakcyjnego dla klientów ‘e-serwisING’).
„Z ING pracujemy od pięciu lat, co pozwoliło nam dobrze poznać grupę docelową klienta i jej potrzeby. Najważniejszym przy projektowaniu portalu ING było wykorzystanie wiedzy na temat usability. Tam, gdzie sednem komunikacji jest przekazanie przejrzystej, merytorycznej treści, przede wszystkim liczy się przeniesienie akcentów z kreacji na zarządzanie informacją (rezygnując tym samym z wykorzystywania np. popularnych obecnie multimediów)” – powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Treści na stronie zostały zmodyfikowane tak, aby strona ING nie tylko oferowała produkty, ale także odpowiadała na potrzeby klientów. Dzięki odpowiedniemu zarządzaniu treścią, odnośnikom takim jak „twoja emerytura”, „rodzina”, „zdrowie” czy „dzieci”, konsument może łatwo odnaleźć ofertę spełniającą jego oczekiwania. Dla użytkowników szukających informacji o konkretnym produkcie stworzono dział o emeryturach, inwestycjach i ubezpieczeniach. Elementy przedstawiające najważniejsze funkcjonalności pozostają zawsze w tym samym miejscu, niezależnie od tego, w której warstwie serwisu znajduje się użytkownik. Pozwala to na sprawne poruszanie się i przejście z niemal każdego miejsca strony w każde inne.
Za wdrożenie zaprojektowanego przez OS3 multimedia serwisu odpowiedzialna była firma e-point S.A. Serwis jest w trakcie kolejnych aktualizacji i będzie rozbudowywany.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.