Świat bez miłości niewiele jest wart. A świat bez kreacji? FireFlyCreation zilustrowało swoją miłość do kreacji, przy okazji nowej akcji rekrutacyjnej rozpoczętej wraz z przyjściem do agencji Suzan Giżyńskiej jako Dyrektora Kreatywnego Zarządzającego. Agencja komunikuje w ten sposób także o nowym, rozszerzonym zakresie swoich usług i relaunchu swojej nazwy.
Zdjęcie rekrutacyjne możemy zobaczyć we wszystkich branżowych tytułach marketingowych i na stronie www agencji www.ffcreation.com.
Ona jest piękna. Siedzi przy stole, lekko odchylona do tyłu, w fotelu. Po drugiej stronie stołu chłopak, skłaniając się ku niej, z czułością całuję jej stopę nonszalancko podniesioną nad blatem. Scena jak z romantycznego filmu lub pełnego niedopowiedzeń snu. „Żadnego strachu. Tylko twórcza praca. Czas zrobić sobie prezent…” – czytamy pod zdjęciem. –„Czekamy na Ciebie w działach: New Media, Client Service lub ATL. [email protected].”
– Założeniem zdjęcia jest ukazanie, jak z mroku i ciemności wydobywa się Kreacja, a wraz z nią idea, która rozświetla naszą codzienność i niecodzienność – mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający FireFlyCreation,
Autorem zdjęcia jest Jarosław Kubicki, fotograf, webdesigner, autor kreacji albumów muzycznych m.in. Closterkeller, Moonlight, Agonised by Love, Artrosis, a także stron internetowych, galerii online takich artystów jak Zdzisław Beksiński czy Ewa Skierska. Jarosław Kubicki jest laureatem prestiżowych nagród w dziedzinie Internetu – American Design Award oraz Favourite Website Award.
Autorką koncepcji akcji rekrutacyjnej, jako elementu nowej komunikacji FireFlyCreation i inicjatorką powstania zdjęcia jest Suzan Giżyńska – nowa Dyrektor Kreatywna Zarządzająca FFC. – Widzimy tu piękną kobietę – naszą Kreację, której mężczyzna całuję stopę. Są ogrzani promieniami słońca, które przebija się przez mroczne niebo – opowiada Suzan Giżyńska. – Ta para odzwierciedla motto naszej agencji – „Z miłości do kreacji”. Namiętność, jaka połączyła tę parę jest odzwierciedleniem pasji, z jaką w agencji FFCreation tworzymy nasze idee. Każdy element komunikacji korporacyjnej wg mnie świadczy o nas, o naszym postrzeganiu rzeczywistości i tworzeniu biznesu – dodaje na koniec.
Zdjęcie publikowane będzie w pismach branżowych, m.in. Media&Marketing, Brief, Polish Market, wykorzystane na outdoorze, a także w formie kartek boomerang.
Trwająca akcja rekrutacyjna to pierwszy etap nowej kampanii promującej agencję FFCreation, pod hasłem „Z miłości do Kreacji”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.