Arik Czerniak i Ofer Adler – założyciele serwisu wideo Metacafe – sprzedali resztę udziałów w przedsięwzięciu. Każdy zarobił 2,5 mln dolarów – napisał TechCrunch.
Czerniak zrezygnował ze stanowiska dyrektora wykonawczego Metacafe już w lutym ubiegłego roku. Jego miejsce zajął Erick Hachenburg, wcześniej związany z Electronic Arts. Adler od początku pozostawał w cieniu wspólnika. Teraz chce skoncentrować się na projekcie IncrediMail, który także założył jakiś czas temu.
Czerniak i Adler już wcześniej pozyskali prawie 45 mln USD dla Metacafe. Dlatego łącznie posiadali zaledwie 5% akcji spółki. Już w 2006 próbowali sprzedać stronę, ale przedstawiona przez nich cena okazała się być wygórowana (200-300 mln).
Metacafe nadal należy do najpopularniejszych witryn wideo. Ma 28 mln użytkowników (według comScore). Ale w ciągu 2007 serwis urósł tylko o 15%. W przypadku YouTube było to 78%. Dzięki temu należący do Google projekt stał się 10 razy większy od Metacafe. To ostatnie zostanie niedługo pokonane przez nowego gracza – serwis Veoh (aktualnie 17,5 mln UU).
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.