Na mocy zawartego porozumienia o współpracy największy w kraju serwis o koszykówce e-basket.pl został Oficjalnym Partnerem Medialnym Polskiej Ligi Koszykówki Kobiet. Dzięki temu czytelnicy e-basket.pl będą mieli szerszy dostęp do informacji z parkietów Sharp-Torell Basket Ligi. Współpraca ta ma przyczynić się do jeszcze większej popularyzacji koszykówki w żeńskim wydaniu. Jednocześnie serwis będzie udzielał wsparcia medialnego przy organizacji akcji czy imprez promocyjnych PLKK.
„Obserwując rynek medialny skupialiśmy się do tej pory na trzech głównych nurtach: telewizji, radio i prasie. PLKK w sezonie 2001/2002 miała podpisane porozumienia o współpracy z I Programem Polskiego Radia, z Dziennikiem „Przegląd Sportowy” oraz współpracowała z TVP 1 i TVP 3. Doceniając zasięg i popularność internetu PLKK postanowiła rozszerzyć działalność pozyskując nowego partnera medialnego. Po wnikliwej obserwacji koszykarskich serwisów internetowych Zarząd PLKK postanowił zaprosić do współpracy Koszykarski Serwis Internetowy e-basket.pl , jako godnego partnera do współdziałania. Mamy nadzieję, iż to wspólne przedsięwzięcie, wymiana informacji pomoże w
popularyzacji koszykówki, a w szczególności koszykówki żeńskiej zarówno na arenie krajowej jak i międzynarodowej.” – powiedział nam Grzegorz Ziemblicki, Pełnomocnik zarządu PLKK.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z takim partnerem jak PLKK. Zależy nam na jak największej promocji polskiej żeńskiej koszykówki, która ostatnio wypracowała sobie bardzo silną pozycję w Europie.” – dodaje Paweł Kordal red. nacz. serwisu e-basket.pl .
To kolejny po miesięczniku „Super Basket” i największym serwisie o światowej koszykówce Eurobasket.com oficjalny partner serwisu e-basket.pl .
http://www.e-basket.pl
http://www.plkk.pl
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.