Firma Kofola, producent soków Jupi oraz agencja interaktywna OS3 multimedia przedstawiły kolejny owoc swojej współpracy. Tym razem firma Kofola, producent soków Jupi daje niepowtarzalną szansę zabłyśnięcia talentem na antenie TV.
Na odświeżonej stronie www.jupiland.com/pl firma Kofola prezentuje konkurs filmowy z udziałem soczystych owoców. Konkurs skierowany jest przede wszystkim do kreatywnych osób z poczuciem humoru. Nagrodą dla zwycięzcy jest emisja jego filmu na antenie TV.
„Chcemy zachęcić użytkowników do wspólnej, twórczej zabawy z użyciem nowoczesnych technik animacyjnych. Zależało nam na zaangażowaniu Internautów, którym dajemy możliwość realizacji swoich niepowtarzalnych pomysłów” – powiedział Marek Kmiecik, Global Marketing Manager of Jupi, Kofola Holding a.s.
Głównym zadaniem w konkursie jest stworzenie ciekawego, kreatywnego filmu z użyciem animowanych owoców Jupi. OS3 multimedia udostępniła Internautom możliwość posługiwania się gotowymi elementami animacji, jednym z trzech podkładów muzycznych, a także możliwością nagrywania głosu. Dzięki tym narzędziom filmy będą miały większą siłę przekazu oraz dadzą możliwość nagrania niepowtarzalnej reklamówki – Jupi- historyjki.
„Serwis www.jupiland.com/pl, zarówno jego pierwsza odsłona jak i wprowadzane przez nas zmiany, są wynikiem długoterminowej strategii. Początkowo zależało nam przede wszystkim na wzmocnieniu wizerunku i cel ten został osiągnięty. Kolejnym etapem jest zaangażowanie Internautów oraz przebudowa serwisu według User Generated Content, wzmacniającego więź konsumentów z marką” – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Po stworzeniu własnego filmu, jedyne co musi zrobić autor to zgłosić go do konkursu. Lista TOP 20 zostanie wyłoniona w drodze głosowania internetowego, natomiast zwycięzcę nagrody głównej wybierze specjalnie powołana Komisja Konkursowa. Warto więc polecić znajomym utworzony film, ponieważ to oni zdecydują, kto wejdzie do finałowej dwudziestki.
Kofola we współpracy z OS3 multimedia planuje dalszą modyfikację serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.