Artegence rusza w maju z dwumiesięczną kampanią skierowaną do wydawców prasy. Reklamy, które ukazały się m.in. w miesięcznikach Marketing&more oraz Press przedstawiają nagrobek Prasy Drukowanej z latami jej życia, czyli od momentu wynalezienia druku w 1452 roku do 2012 roku, kiedy przypuszczalnie rola prasy drukowanej będzie marginalna.
W kampanii Artegence postanowiła paradoksalnie wykorzystać branżowe tytuły drukowane wierząc, że czytają je najwytrwalsi zwolennicy druku.
– Chcieliśmy zaskoczyć rynek. Większość wydawców przeczuwa konieczność wprowadzenia zmian w swoich modelach biznesowych. My oferujemy im rozwiązania, które pozwolą wykorzystać potencjał mediów interaktywnych nie tylko w celach wizerunkowych, lecz przede wszystkim jako element fundamentalny biznesu – mówi Andrzej Szewczyk, Senior Innovation Manager w agencji interaktywnej Artegence.
Reklama prasowa zachęca do zapoznania się z ofertą doradczą Artegence przeznaczoną dla wydawców prasy, odsyłając do internetowego serwisu http://zyciepozyciu.info/ . Jego trzonem jest informacja o autorskiej platformie artcore CCMS (Community & Content Management System), czyli zestawu modułów umożliwiających szybką budowę portalu przy uwzględnieniu wszelkich indywidualnych potrzeb klienta. Obok mechanizmów zapewniających możliwości zarządzania treścią, artcore oferuje unikalny zestaw narzędzi do budowania silnej społeczności w filozofii web 2.0.
Obecnie platforma artcore jest podstawą funkcjonowania kilkunastu portali, które swoim miesięcznym zasięgiem obejmują 5 milionów użytkowników polskiej sieci.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.