W połowie kwietnia nowym prezesem MM Communications, agencji Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny, został Maciej Partyka, który zastąpił na tym stanowisku Donatę Adamczyk. W MM Communications będzie odpowiadał m.in.: za produkcję Festiwalu Gwiazd w Gdańsku oraz tworzenie strategii rozwoju firmy.
Maciej Partyka, członek stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, pochodzi z Wrocławia, gdzie od 19 lat prowadzi firmę Interart, zajmująca się obsługą imprez targowych, kongresów i konferencji. Od lat aktywnie działa na płaszczyźnie kulturalnej organizując wystawy (Andy Warhol – amerykański mit, 100 lat plakatu rosyjskiego), festiwale muzyczne (Międzynarodowy Festiwal „Jazz nad Odrą”, Międzynarodowy Festiwal Muzyki Elektronicznej i Vizualizacji Płock 2005, Festiwal Music of Love, Hip Hop Festiwal) i koncerty (Sisters of Mercy, Boba Geldofa, Alvina Lee, Iana Gilliana, Jethro Tull, Erosa Ramazzottiego, Al di Meola Group, Fisha, Black Sabbath, Nicka Cave’a, Gilberta Becaud). Przez 20 lat był menedżerem polskich zespołów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.