W najbliższy weekend rusza druga odsłona kampanii outdoorowej telewizji PULS zapowiadającej zmianę godziny nadawania sztandarowego programu informacyjnego stacji – PULS RAPORT – z godz. 19.30 na 18.30. Zmiana spowoduje, że PULS RAPORT będzie pierwszym wśród istotnych wieczornych serwisów informacyjnych, prezentowanych każdego dnia polskim telewidzom.
Rozpoczynająca się 10 maja kampania jest kontynuacją prowadzonej od początku miesiąca kampanii teaserowej, w której wykorzystano intrygujące hasła „Kto wyprzedza wydarzenia?”, „Kto wyprzedza fakty?”, „Kto wyprzedza wiadomości?”. W drugiej fazie kampanii na billboardach pojawiają się twarze znanych telewidzom prezenterów serwisu informacyjnego PULS RAPORT, wraz z hasłem „Telewizja Puls przyspiesza o godzinę” oraz z informacją o wprowadzonych zmianach godzin nadawania serwisu, przynosząc tym samym odpowiedź na postawione w kampanii teaserowej pytania.
Zmiana godziny nadawania pierwszego wieczornego wydania PULS RAPORTU, oznacza także zmiany w wieczornej ramówce, m.in. wcześniejszą godzinę rozpoczęcia teleturnieju „Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?”.
„Zapowiadając zmiany w ramówce programu celowo zdecydowaliśmy się na wykorzystanie formy kampanii teaserowej.” – mów Katarzyna Kowalewska, Marketing Manager TV Puls. „Taka forma nie tylko intryguje, ale także świetnie podkreśla niekonwencjonalność rozwiązania, jakim jest emisja głównego wydania wiadomości o porze wcześniejszej niż w jakiejkolwiek innej stacji telewizyjnej. Mam nadzieję, że naszym telewidzom spodoba się fakt, że jako pierwsi będą mogli poznać najważniejsze wiadomości każdego dnia i w ten sposób poczuć się najlepiej poinformowanymi. To właśnie dla nich „WYPRZEDZAMY” innych!” – dodaje Katarzyna Kowalewska.
Najnowsza kampania telewizji PULS prowadzona będzie na ulicach Warszawy, Gdańska, Szczecina i Katowic, przy wykorzystaniu kilku formatów siatek wielkoformatowych i billboardów typu „backlight”.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.