Agencja interaktywna Venti nawiązała współpracę z Agnieszką Biskupską, która od początku maja br. pełni w firmie funkcję Client Service Directora. Wcześniej, przez blisko 6 lat, pracowała na stanowiskach kierowniczych w Digital One.
Agnieszka Biskupska odpowiedzialna jest za rozwój działu Client Service agencji interaktywnej Venti, koordynację pracy jej Managerów i Account Managerów, oraz optymalizowanie procesów obsługi klienta – zarówno na etapie przetargowym, jak i projektowym. Tworząc nowe w strukturze firmy stanowisko Client Service Directora, powierzono jej opiekę i nadzór nad kilkunastoosobowym zespołem.
Doświadczenie w zarządzaniu kadrą i projektami, znajomość branży interaktywnej oraz umiejętności niezbędne w kontaktach z klientami zdobyłam podczas kilku lat pracy w Digital One, pod bezpośrednim zwierzchnictwem wybitnych ekspertów branży interaktywnej, którzy wprowadzali mnie w tajniki tego zawodu. Karierę zaczynałam od funkcji Managera Projektu, następnie byłam Account Managerem, a przez ostatnie dwa lata Account Directorem – mówi Agnieszka Biskupska. Korzystałam z najlepszych wzorców. Teraz mam nadzieję przekazać je dalej.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.