W poniedziałek 19 maja DZIENNIK rozpoczyna akcję pro-ekologiczną pod hasłem „Stop torbom foliowym”. Tego dnia wydanie DZIENNIKA wydrukowane zostanie na zielonym papierze.
W ramach akcji, w poniedziałek, do całego nakładu DZIENNIKA dodany zostanie niezwykły prezent – torba ekologiczna na zakupy. Cena DZIENNIKA z torbą pozostaje bez zmian. Niezwykłość torby to widniejąca na niej grafika, którą specjalnie dla DZIENNIKA zaprojektowała Agata Bogacka – znana i ceniona artystka młodego pokolenia.
W ten symboliczny sposób DZIENNIK rozpoczyna akcję propagowania życia zgodnego z naturalnym środowiskiem. Pierwszym krokiem jest nakłonienie ludzi do zaprzestania używania toreb foliowych wydawanych z zakupami w sklepach. DZIENNIK będzie propagował modę na torby wielokrotnego użytku oraz aktywnie, razem z Fundacją WWF, walczył o zmianę stosownej ustawy w parlamencie.
Zielony papier, na jakim zostanie w poniedziałek wydrukowany DZIENNIK, ma dać silne świadectwo zaangażowania redakcji i wydawcy w akcje.
Akcja "Stop torbom foliowym" – to pierwszy etap działań DZIENNIKA w edukowaniu społeczeństwa, jak żyć, aby nie niszczyć, jak znaleźć balans pomiędzy codziennymi życiowymi czynnościami a głębokim szacunkiem do przyrody. Tą akcją DZIENNIK wprowadza nowy, unikalny w polskiej prasie, dział Ekologia, którego prace czytelnicy będą mogli śledzić w codziennych wydaniach.
We wtorek 20 maja wydrukowana zostanie w DZIENNIKU petycja dotycząca zmiany ustawy w sprawie wydawania w sklepach torebek foliowych. Czytelnicy wyrażający poparcie będą mogli podpisać petycję i wysłać ją na adres Fundacji WWF, która przekaże zebrane petycje odpowiednim organom ustawodawczym.
Patronem merytorycznym akcji DZIENNIKA jest WWF, patronami medialnymi: Newsweek i Radio ZET.
Akcja jest wsparta kampanią reklamową w telewizji ogólnopolskiej, w radio, w internecie oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska. Za zakup mediów do kampanii jest odpowiedzialny dom mediowy Media Com, a za jej kreację agencja reklamowa Team One.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.