Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra rozpoczęła siódmy sezon współpracy z marką Big Star. Wiosenno-letnią kolekcję „Everyone’s luxury” prezentuje serwis www.bigstar.pl.
Big Star znacznie poszerza zakres działań marketingowych w internecie. W obecnym sezonie powstał osobny serwis korporacyjny firmy (www.firma.bigstar.pl). Uruchomiono wspierany przez markę blog o modzie i trendach (www.trendhunters.pl) oraz trwa konkurs fotograficzny we współpracy z Nikon Polska (www.konkurs.bigstar.pl).
Wszystkie działania koordynuje agencja Opcom. Na jej blogu zamieszczono film z realizacji projektu – www.opcom.pl/blog/more/spacer_z_big_star.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.