Stargraphics (STGR Group) realizuje kampanię związaną z wprowadzeniem na polski rynek modelu telefonu Samsung Duoz D880.
Tym razem Samsung proponuje całkowicie innowacyjne rozwiązanie. Samsung D880 Duoz to slider, w którym można umieścić dwie aktywne karty SIM. Karty pracują równolegle – przyjmowanie i odbieranie rozmów czy SMS-ów odbywa się z obu numerów jednocześnie. Ponadto użytkownik może zdecydować, której karty użyć, aby korzystać z internetu, odbierać e-maile, czy uzyskać dostęp do pozostałych usług multimedialnych. Profile WAP/MMS/e-mail włączane są automatycznie po wybraniu odpowiedniej karty SIM. Przełączanie między kartami odbywa się płynnie za pomocą bocznego przycisku, czynność ta nie wymaga wyłączania aparatu i ponownego logowania.
Stargraphics zajmie się kompletną obsługą kampanii, która obejmie kreację i produkcję outdooru, prasy, pos’ów, adaptację spotów TV oraz szeroko pojęte działania internetowe w skład, których wchodzą: marketing wirusowy, szeptany, serwis WWW i bannery reklamowe.
Dodatkowo agencja przygotuje prezentację flash oraz materiały przeznaczone do edycji w marketach ze sprzętem RTV/AGD oraz w salach kinowych.
Przygotowywana kampania obejmie zasięgiem cały kraj. Grupa docelowa jest szeroka, nieograniczona płcią czy wiekiem, gdyż telefon skierowany jest do wszystkich, którzy do tej pory korzystali z dwóch telefonów, a teraz dwie aktywne karty w jednym aparacie ułatwią im komunikację, a więc w biznesie, prywatnie i dla osób podróżujących.
www.duoz.samsung.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.