Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Żywiec „Nie każdy”. Prowadzona jest w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz sieci multipleksów.
Ideą kampanii „Nie każdy” jest podkreślenie, jak ważna w życiu jest wyjątkowość i niepowtarzalność, również wyjątkowość marki Żywiec. W inauguracyjnej odsłonie kampanii, zaprezentowana zostanie pierwsza z serii nowych kreacji wizerunkowych marki. W spocie przedstawieni są ludzie realizujący swoje pasje z hasłami: „nie każdy może poczuć przestrzeń”, „nie każdy może poczuć dumę”, czy „nie każdy może poczuć wolność”. W atmosferze wyjątkowości zaprezentowane jest także piwo Żywiec, bo przecież „nie każde piwo to Żywiec”.
– Idea kampanii przekazana jest w dość przewrotny sposób. Mówiąc, że „nie każdy może poczuć przestrzeń”, „dumę”, czy „różnicę”, tak naprawdę chcemy zachęcić wszystkich do odkrywania swoich pasji, szukania nowych wyzwań i dokonywania dobrych wyborów. – mówi Bartłomiej Dyliński, Senior Brand Manager marki Żywiec.
Podczas kampanii marki Żywiec, zwiększona zostanie aktywność reklamowa
w tematycznych stacjach telewizyjnych, w celu precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej. Zaplanowane media obejmują ogólnopolskie stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne: TVN24, TVN Turbo, Polsat Sport, Discovery, Canal+. Spot będzie prezentowany także w systemie HD w National Geografic HD, Canal+ Sport HD oraz nSport.
Kampania „Nie każdy” prowadzona będzie również w Internecie, w dwóch odsłonach – na przełomie wiosny i lata oraz jesienią. Spoty reklamowe w sieci multipleksów pojawią się w czerwcu oraz we wrześniu.
Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, za produkcję filmową odpowiada Opus Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia oraz agencja medialna Media Concept.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.