Impel Job Service – spółka z Grupy Impel, specjalizująca się w usługach pracy czasowej oraz pośrednictwa pracy – uruchomiła mobilne biuro rekrutacji o nazwie „Przystanek Praca”. Dzięki niemu spółka planuje dotrzeć z ofertą pracy przede wszystkim do osób z małych miejscowości i wsi, w których występuje wysoki wskaźnik bezrobocia. W maju ruszył pilotażowy program na terenie województwa dolnośląskiego.
Mobilne biuro rekrutacyjne jest to system aktywnej rekrutacji polegający na prowadzeniu spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy bezpośrednio w ich miejscu zamieszkania. W mobilnym biurze będzie można zapoznać się z aktualnymi ofertami pracy, porozmawiać z konsultantem personalnym, który przedstawi pełną informację na temat oferowanych miejsc pracy oraz udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania kandydatów. Mobilne biura będą codziennie odwiedzały małe miejscowości, zgodnie z określonym rozkładem jazdy, a o swoim przybyciu będą informowały charakterystycznym dźwiękiem.
W mobilnym biurze rekrutacyjnym znajdą się oferty pracy zarówno Impel Job Service, jak również innych pracodawców z danego regionu, którym spółka taką usługę proponuje. Za pośrednictwem „Przystanku Praca”, wykorzystując kontakt bezpośredni, każdy pracodawca będzie mógł dotrzeć do małych miejscowości ze swoją ofertą pracy.
„W ciągu kilku ostatnich lat rynek pracodawcy, przeobraził się w rynek pracownika. Wiele branż skarży się, że poważną przeszkodą w ich rozwoju jest brak pracowników. Aby dotrzeć do potencjalnych kandydatów trzeba dziś szukać niekonwencjonalnych rozwiązań. Dodatkowo z naszych badań wynika, że w przypadku pracowników produkcyjnych, umieszczanie ogłoszeń o pracę np. w gazetach, jest nieskuteczne. Do 45% z nich ogłoszenia prasowe nie docierają w ogóle, a aż 63 % kandydatów nie ma ochoty wertować ogłoszeń w gazetach, ze względu na zbyt dużą, ich zdaniem, ilość tych ofert. 77% kandydatów, spełniających wszystkie wymagania, nie odpowiada na ofertę pracy m.in. ze względu na konieczność sporządzenia dokumentów aplikacyjnych, zaniżoną samoocenę, czy utrudniony dostęp i nieumiejętność posługiwania się internetem i komputerem. Badania te uświadomiły nam, że aby osiągnąć zamierzone rezultaty, firma rekrutacyjna powinna stawiać na kontakty bezpośrednie z potencjalnymi kandydatami” – mówi Piotr Piątek, Prezes Impel Job Service.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.