Przygotowany został spot TV „Do Czech”. Jego koncept, oparty na podobieństwie brzmieniowym „Czech” i „trzech”, ma odzwierciedlać proste rozumowanie – pewne rzeczy po prostu „się ma”, tak jak w PLAY ma się darmowe rozmowy „do trzech”.
Poprzez historię starszego podrywacza filmik w zabawny sposób informuje, że w PLAY pojawia się oferta "Trzy osoby za darmo", a ci operatorzy, którzy już tę usługę oferują, nie są w stanie nam zaimponować. Motyw stereotypowej, a więc nieskomplikowanej, choć efektownej blondynki, ilustrujący przekaz PLAY, jest elementem zabawnym, łatwo zapamiętywanym i wpisującym się w estetykę komunikacji tego operatora.
Do przeprowadzenia kampanii zostały wykorzystane takie media jak: TV , prasa, outdoor , reklama radiowa w centrach handlowych, Internet, materiały POS
w punktach sprzedaży, dzwonki do telefonów. Czas trwania: 5 maja – 26 maja
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.