Do teamu kreatywnego agencji reklamowej FireFly Creation dołączył Jarosław Kubicki – wielokrotnie nagradzany grafik, artysta, fotograf i webdesigner.
Kubicki zajął w FFC stanowisko Digital Creative Director i będzie odpowiedzialny przede wszystkim za tworzenie kreacji oraz twórcze motywowanie teamu FireFly.
Jarosław Kubicki zasłynął przede wszystkim dzięki takim projektom, jak www.beksinski.pl czy Rumours About Angels II (obydwa wyróżnione między innymi nagrodą Favourite Website Award). W 2005 r. Kubicki założył własne studio graficzne Insania Evidens (www.insania.pl). Kubicki współpracował także z TVP oraz agencją interaktywną zjednoczenie.com. Na swoim koncie ma również kilka wystaw zbiorowych w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Rumunii. Przez kilka lat pracował jako freelancer dla takich agencji, jak Yellow Factory, Supermedia czy E-Active.
„Głęboko wierzę w ogromny potencjał Jarka w zakresie kreowania nowych mediów oraz współtworzenia z całym teamem kreacji FFC zintegrowanej komunikacji dla naszych Klientów.” – mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający FireFly Creation. „Przyjęta estetyka kreacji Jarka wspaniale wpisuje się w kierunek zmian które się dokonują w naszej agencji – w tym też do zmieniającego się członu naszej nazwy FF na FireFly (tłum. Świetlik), co oznacza energię, kreatywność, światło i dużo emocji. Zawarte jest to chociażby w naszym najnowszym ogłoszeniu rekrutacyjnym ”Z miłości do kreacji” współtworzonym już m.in. przez Jarka Kubickiego”. – dodaje Piotrowski.
Z pracami Jarosława Kubickiego można zapoznać się na stronie www.kubicki.info oraz www.rumoursaboutangels.com.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.