Change Integrated przygotowała nową kampanię reklamową dla ASTER „Wspólne chwile zaczynają się od ASTER”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku dostawcy potrójnej usługi: telewizji, szerokopasmowego dostępu do internetu, telefonii jako firmy nowoczesnej i bliskiej rodzinie.
Kampania dzieli się na dwa etapy. Pierwszy, rozpoczęty 5 maja, wykorzystuje reklamę telewizyjną i internet. Drugi etap wystartuje 26 maja i obejmie telewizję wspartą outdoorem, reklamą radiową i przekazem internetowym.
Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, osób dynamicznych, otwartych na świat i jego możliwości. Przekaz kampanii najkrócej można streścić w zdaniu: ASTER, inspirując rodzinę do ciekawego spędzania czasu, stwarza okazje, by budować relacje z bliskimi osobami.
Pierwszy spot, zatytułowany „Deska”, przedstawia młodego mężczyznę, który surfując w internecie, znajduje prezentację samodzielnej budowy deski windsurfingowej. Zainspirowany, z zapałem bierze się do roboty. Efekt jego pracy w domowym „warsztacie stolarskim” jest nieco zaskakujący. Estetyczna, choć niewielka deska, jaką przygotował, znakomicie nadaje się do tego, aby… podać na niej śniadanie do łóżka ukochanej kobiecie.
Film drugi, „Karmienie kaczek”, rozpoczyna się sceną, w której ojciec i syn oglądają w telewizji pokaz pieczenia ciasta. Scena druga pokazuje „dwa pokolenia w kuchni”. Zabawa w pieczenie to wiele radości – również dzięki temu, że gotowy efekt finalny dostarczy powodu do wyjścia całą rodziną – już z żoną i mamą – do parku. Z kuchennych zabaw ojca i syna radość mają też… kaczki, karmione niezbyt udanym ciastem.
Filmy reklamowe emitowane są m.in.: w TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN CNBC Biznes, Discovery Channel, Science i World, Animal Planete oraz Movies 24, Ale Kino, Comedy Central, Kuchnia TV, VIVA i Kino Polska.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.