Na internetowej stronie korporacyjnej Carlsberg Polska, trwa specjalny piłkarski konkurs – „OSTATNIA SZANSA NA FINAŁ”, w którym nagrodą będą bilety na Finał Mistrzostw Europy UEFA EURO 2008 w Wiedniu.
„Konkurs OSTATNIA SZANSA NA FINAŁ przygotowaliśmy specjalnie z myślą o wszystkich tych, którzy odwiedzają stronę internetową Carlsberg Polska.” – mówi Melania Popiel, Dyrektor ds. Komunikacji w Carlsberg Polska. „To oczywiście przede wszystkim sposób na wspólne przeżywanie emocji związanych ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy UEFA EURO 2008™. Równocześnie konkurs stanowi naturalne dopełnienie wielu ciekawych informacji, jakie znaleźć można na naszej stronie, na temat zaangażowania Carlsberga w sponsoring największych wydarzeń światowej piłki nożnej, w tym także Mistrzostw Europy. Carlsberg należy do najbardziej doświadczonych i najbardziej zaangażowanych sponsorów piłki nożnej już od 30 lat!”
Szansę na zdobycie 2 pojedynczych biletów na finał UEFA EURO 2008™ ma każdy, kto w dniach od 27 maja do 8 czerwca br. odwiedzi stronę www.carlsbergpolska.pl. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest udzielenie prawidłowej odpowiedzi na pytania zamknięte, związane ze sponsoringiem marki Carlsberg oraz przesłanie pisemnej wypowiedzi (do 3 000 znaków) na temat „Mój pomysł na aktywność marki Carlsberg podczas EURO 2012”. Nazwisko zwycięzcy zostanie opublikowane na korporacyjnej stronie internetowej Carlsberg Polska 10 czerwca 2008r.
www.carlsbergpolska.pl/euro2008
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.