27 maja odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie „Sto procent z 1%”, podsumowującym cykl konferencji Newsweek- Biznes Odpowiedzialny. Wyróżnienie specjalne za kampanię 1% dla wybranej organizacji pożytku publicznego zrealizowanej przez TBWA\ otrzymali: Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji, oraz stacje telewizyjne takie jak TVP, Polsat, TVN, Canal+ oraz TV Puls.
Pomysłodawcą kampanii była Fundacja Krajowe Centrum Kompetencji. Po raz pierwszy w Polsce największe organizacje charytatywne, stacje telewizyjne oraz polscy aktorzy wspólnie promowali idee przekazywania 1 proc. podatku dochodowego na rzecz organizacji pożytku publicznego. Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu oraz stacje telewizyjne zrezygnowały ze swoich honorariów.
Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna była agencja TBWA.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.