Dave Sifry, założyciel indeksującego blogi serwisu Technorati, opuścił swój pierwszy projekt rok temu. Teraz zakłada nową firmę. Chce wydawać przewodniki – pisze TechCrunch.
Spółka nazywa się Offbeat Guides. To serwis internetowy, który jak na razie znajduje się w zamkniętej fazie beta. Sifry chce wydawać przewodniki, zachowując oczywiście web-2.0-owe podejście.
Użytkownik będzie więc mógł zamówić skrojony pod indywidualne potrzeby przewodnik, który zostanie opracowany na podstawie dostępnych w sieci źródeł i wysłany niemal natychmiastowo w formacie PDF lub w ciągu 4 dni tradycyjną pocztą.
Informacje zostaną zaczerpnięte z open-source’owych źródeł (Wikipedia, Wikitravel, Flickr, Google Maps itp.) oraz od komercyjnych dostawców, które podpisały umowy z Offbeat Guides. Już w tej chwili w bazie znajduje się 30 000 miejscowości, których opisy można zamówić.
Klienci mogą ustalić, które rozdziały ich najbardziej interesują (np. kluby muzyczne) i usunąć te niepotrzebne (np. muzea). Wszystko to kosztuje 10 dolarów za PDF lub 25 USD za wersję drukowaną.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.