Wydawnictwo MURATOR S.A. uruchomiło portal informacyjno-rozrywkowy se.pl, który jest zupełnie nową odsłoną dziennika „Super Express” w Internecie. Sekcja gier on-line dla portalu se.pl została przygotowana przez firmę AdAction, specjalistę od gier internetowych.
Prace nad przygotowaniem nowego serwisu dziennika „Super Express” trwały ponad pół roku. Odświeżone strony se.pl oferują internautom wiele nowych kategorii tematycznych z zakresu informacji i rozrywki. Jedną z części uruchomionego właśnie portalu jest sekcja Gry online. Wszystkie dostępne tam pozycje zostały dostarczone przez AdAction i pochodzą z autorskiego serwisu Stonogra.pl. Aktualnie użytkownicy se.pl mogą próbować swoich sił w ponad trzydziestu bezpłatnych tytułach. Liczba ta będzie stale się powiększać.
Rozpoczęta współpraca z „Super Express” ma charakter długofalowy. W chwili obecnej dostarczyliśmy do serwisu Se.pl ponad 30 gier, jednakże wraz z rozwojem serwisu Stonogra.pl ilość gier na serwisach partnerskich będzie wzrastać. W tym roku planujemy kolejne podobne wdrożenia także w innych serwisach specjalistycznych i ogólnotematycznych. – powiedział Jacek Jankowski, dyrektor zarządzający AdAction.
Stonogra.pl to serwis z darmowymi grami on-line. Internauci mogą grać w gry logiczne, sportowe, strategiczne oraz typowo zręcznościowe. Serwis rozwijany jest i utrzymywany przez firmę AdAction, która zajmuje się produkcją gier reklamowych oraz rozwiązań promocyjnych opartych o rozrywkę on-line, in-game, mobile oraz z wykorzystaniem niestandardowych nośników reklamowych.
Chętnie udostępniamy nasze gry partnerom, których działy rozrywki regularnie zasilamy najnowszymi realizacjami. „Super Express” jest kolejnym przykładem na to, jak szybko i łatwo można zwiększyć atrakcyjność serwisu bez ponoszenia kosztów. Stonogra.pl zawsze będzie darmowym serwisem dla graczy, który promuje niekonwencjonalny sposób dotarcia do odbiorców za pomocą gier. – powiedział Tomasz Glinka, Product Manager, AdAction
www.stonogra.pl
www.adaction.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.