easyCALL usługi telefonii stacjonarnej dla dotychczasowych klientów Telekomunikacji Polskiej świadczy pod marką ekotel. Operator – analogicznie jak w swojej podstawowej działalności, czyli telefonii VoIP – również i w przypadku klasycznej telefonii stacjonarnej zamierza konkurować swym głównym atutem, czyli niskimi cenami.
– W ekotelu klient nie musi instalować żadnych dodatkowych linii telefonicznych czy urządzeń, pozostaje przy dotychczasowej linii telefonicznej, może również korzystać z usług dotychczasowego dostawcy internetu – wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL. – Ograniczyliśmy również do niezbędnego minimum formalności związane ze zmianą operatora. Osoba chcąca zmienić usługodawcę telefonii stacjonarnej na ekotel wypełnia przez internet umowę, drukuje ją, podpisuje a następnie wysyła do nas pocztą. Wkrótce potem może już korzystać z naszej oferty, czyli dużo tańszych niż w Telekomunikacji Polskiej połączeń zarówno krajowych jak międzynarodowych – dodaje Michał Jakubowski.
– Do korzystania z panelu administracyjnego wystarczy komputer z przeglądarką internetową i dostęp do Sieci. Naszym klientom udostępniliśmy między innymi szczegółowe zestawienia połączeń, możliwość ich filtrowania według zadanych parametrów – takich jak przedział czasowy, rodzaj czy kierunek połączeń – mówi Michał Jakubowski. – Dane bilingowe można również zapisywać jako pliki xls, czyli w formacie popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel.
Billingi tworzone i aktualizowane są na bieżąco. Oznacza to, że koszt połączenia można sprawdzić on-line tuż po jego zakończeniu.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.