Agencja Interaktywna Grupa Adweb odpowiada za zaplecze programistyczne konkursu „Wybieramy Dziewczynę INTERII i Maximy Models 2008”.
Na potrzeby konkursu powstała strona internetowa fotomodels.interia.pl. Grupa Adweb zrealizowała programistyczną część konkursu, m.in. powstał mechanizm zgłoszeniowy dla kandydatek oraz system głosowania internautów. Na potrzeby organizatorów stworzono również panel do zarządzania konkursem.
Udział w konkursie wymagał przesłania poprzez serwis fotomodels.interia.pl zgłoszenia uzupełnionego fotografiami. Spośród kandydatek organizatorzy wybrali 100 dziewczyn biorących następnie udział w głosowaniu internautów. Spośród najwyżej ocenionych Jury wybrało zwycięską 10-tkę.
Patronami medialnymi konkursu były telewizja Polsat, portal Interia.pl oraz RMF Maxxx.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.