To tu można będzie zlecić prasowanie, czy napisane biznesplanu. To również w tym miejscu chcący dorobić student zaoferuje przepisanie tekstu, a hydraulik naprawienie cieknącego kranu. A wszystko w oparciu o filozofię Web 2.0. Już jutro rusza oferia.pl.
Oferia.pl ma być miejscem skupiającym osoby chcące zaoferować swoje usługi w różnych dziedzinach oraz poszukujące specjalistów do konkretnych projektów. Jak deklarują twórcy projektu, małżeństwo Agnieszka i Krzysztof Jagodzińscy, serwis ma stać się ważnym graczem na internetowym rynku zleceń i usług.
Oferia.pl daje zleceniodawcom możliwość wystawienia na aukcjach dowolnych zadań (od skoszenia trawnika do generalnego remontu mieszkania). System umożliwia wybór wykonawcy według różnych kryteriów (np. cena, czas wykonania), ale pozwala również zakończyć licytację bez wskazania zwycięzcy. Można również zaprosić wybranych przez nas wykonawców do licytowania zgłoszonej pracy.
Zleceniobiorcy natomiast mogą zareklamować swoje usługi za pomocą własnej strony (stworzonej w prostym edytorze html), czy – pośrednio – poprzez system ocen dokonywanych przez zleceniodawcę po zakończeniu zadania oraz komentarze.
Jednocześnie jednak oferia.pl ma ambicje stać się portalem społecznościowym. – Pozwolenie użytkownikom na współtworzenie serwisu to według mnie rzecz absolutnie kluczowa – mówi Krzysztof Jagodziński. Stąd oprócz aukcji pojawią się takie elementy jak: grupy zainteresowań i porad fachowych, blogi, czy aktualności uzupełniane przez użytkowników.
Serwis ma przyciągać również łatwą obsługą i rozwiązaniami wspomagającymi takimi jak postać Adama, wirtualnego przewodnika, czy starannie dobrana kolorystyka (w części portalu poświęconej zleceniodawcom dominuje kolor niebieski, w części dla wykonawców – zielony).
Twórcy zdają sobie sprawę, że oferia.pl nie jest rewolucją na rynku. Uważają jednak, że ich szansą jest połączenie w jednym miejscu trzech elementów: wyszukiwarki usług, branżowego serwisu aukcyjnego i internetowego forum.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.