MySpace ogłosiło w czwartek sporo ważnych rzeczy. Po pierwsze, umożliwiło internautom na przenoszenie prywatnych danych do innych serwisów społecznościowych. Po drugie, udostępniło szereg narzędzi dla zewnętrznych deweloperów.
W ubiegłym miesiącu MySpace ogłosiło akcję mającą na celu zwiększenie mobilności danych użytkowników. Dyrektor generalny firmy Chris DeWolfe powiedział wtedy, że „mury zbudowane wokół ogrodu zostaną zburzone”. Nie przesadził. MySpace wprowadziło narzędzia, które pozwalają na bezproblemowe przenoszenie prywatnych informacji do innych witryn czy aplikacji online.
Dotychczas tego typu zabiegi były dostępne tylko dla osób gotowych stosować metody z pogranicza hakingu. Podobną politykę stosowały inne społeczności. W rezultacie większość użytkowników, rejestrując się w kolejnych usługach, musiała od nowa wpisywać informacje o sobie, uploadować ulubione zdjęcia, listy najczęściej wykorzystywanych stron WWW itp.
MySpace stworzyło dynamiczny mechanizm. Aby chronić prywatność użytkowników, żadne dane nie są zapisywane na serwerach innych dostawców. Wszystkie informacje przesyła się każdorazowo na żądanie z bazy danych MySpace. Trafiają one do Flickra czy Twittera, a po obejrzeniu są usuwane. Przy kolejnym podejściu aplikacja ładuje je od nowa.
Wadą tego rozwiązania jest niższa wydajność. Zaletą – automatyczna synchronizacja danych miedzy MySpace a zewnętrznymi serwisami. Dopóki nie zostanie stworzone dedykowane rozwiązanie do aktualizacji tylko w ten sposób jest możliwe szybkie nanoszenie poprawek.
Źródło: ArsTechnica
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.