Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu prestiżowego serwisu TechWorld w kategorii „Najlepszy produkt roku dla przedsiębiorstw” została firma Meru Networks – jeden z największych na świecie producentów specjalizujących się w zaawansowanych rozwiązaniach bezprzewodowych.
Zwycięstwo Meru zapewnił sztandarowy produkt, jakim jest bezprzewodowy access point z serii AP300. Są to pierwsze tego typu urządzenia na rynku, które pracują w standardzie IEEE 802.11n. Innowacyjność produktów serii AP300 zwiększa technologia ATC (Air Traffic Control), pozwalająca na ścisły nadzór nad ruchem generowanym w sieci bezprzewodowej oraz Virtual Cell – wirtualna komórka, umożliwiająca wszystkim punktom dostępowym pracę na tym samym kanale, tworząc jednolity obszar pokryty zasięgiem sieci bezprzewodowej. Seria przeznaczona jest dla średnich i dużych firm oraz podmiotów sektora publicznego.
„O technologii 802.11n sporo się ostatnio w branży mówiło. Cieszę się, że znalazła się firma, która te rozwiązania uruchomiła w praktyce. Meru dyktuje tempo rozwoju rynku w tej dziedzinie, więc nie mieliśmy żadnych problemów z wyłonieniem zwycięzcy” – wyjaśnia Maxwell Cooter, redaktor TechWorld.
„Nagroda przyznana przez przedstawiciela jednego z najważniejszych mediów branży informatycznej, to dowód na rosnące uznanie dla Meru wśród europejskich organizacji IT. Urządzenia serii AP300 gwarantują niski koszt eksploatacji, jednocześnie zapewniając przedsiębiorstwu łatwy sposób migracji z technologii 802.11a/b/g do 802.11n” – zaznacza Daniel Żukowski, Business Unit Manager Konsorcjum FEN, wyłącznego dystrybutora rozwiązań Meru w Polsce.
TechWorld jest brytyjskim serwisem internetowym przeznaczonym dla profesjonalistów z branży informatycznej. Co roku nagradza wybitne produkty i użytkowników europejskiej branży IT. W skład jury wchodzą niezależni eksperci oraz przedstawiciele redakcji TechWorld.
Meru Networks jest jedną z największych na świecie firm sieciowych specjalizujących się w zaawansowanych rozwiązaniach bezprzewodowych. W Polsce Meru zadebiutował oficjalnie w lutym br., podpisując umowę dystrybucyjną z Konsorcjum FEN – jednym z wiodących w Polsce dystrybutorów urządzeń sieciowych oraz peryferiów komputerowych. Obie firmy planują zbudować w Polsce sieć partnerską złożoną z ok. 30 integratorów IT. Za ich pośrednictwem Meru i FEN chcą dotrzeć ze swoimi rozwiązaniami do firm, a także do instytucji z sektora publicznego.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.