Pierwsza polska witryna społecznościowa Grono.net rozpoczęła od 1. lipca br. współpracę z siecią ARBOnetwork w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na stronie.
„Obecnie docieramy do ponad 6 mln użytkowników witryn społecznościowych. Grono.net doskonale uzupełnia naszą ofertę obejmującą wiele popularnych stron, jak Fotosik.pl, Hip-hop.pl, PoSzkole.pl, Pino.pl czy dlaStudenta.pl” – mówi Małgorzata Lakowska, Managing Director sieci ARBOnetwork. „Wzmocniony pakiet ARBOspołem z pewnością zainteresuje reklamodawców, przede wszystkim marki młodzieżowe z branży odzieży sportowej czy telefonii komórkowej” – dodaje Małgorzata Lakowska.
Według badania Megapanel PBI/Gemius Grono.net zanotowało w kwietniu 948 399 użytkowników i 0,58 mld odsłon. Statystyki te sytuują stronę na 7. miejscu pod względem zasięgu i na 4. miejscu pod względem liczby odsłon w kategorii Społeczności wśród polskich witryn objętych badaniem Megapanel. Użytkownikami Grona są przede wszystkim osoby młode (65% z nich nie ukończyło 25. roku życia, źródło: Megapanel PBI/Gemius, 2008.04) i zaawansowane w korzystaniu z sieci (92,5% z nich korzysta z Internetu przynajmniej kilka razy w tygodniu).
Grono.net gromadzi zamkniętą społeczność znajomych. Rejestracja na stronie możliwa jest wyłącznie po otrzymaniu zaproszenia od dotychczasowego jej użytkownika. Internauci zakładają tu profile, za pomocą których prezentują własną osobę oraz przede wszystkim zawierają nowe znajomości. Dzięki funkcji tworzenia grup, tzw. gron, witryna umożliwia łączenie się w grupy osób o podobnych pasjach i zainteresowaniach. Użytkownicy Grona mogą też dodawać do profili zdjęcia i pliki video, wymieniać się prywatnymi wiadomościami, czy zapowiedziami ciekawych wydarzeń w ich mieście.
Grono.net uruchomiono w połowie 2004 roku. Od października ub. r. dostępna jest także anglojęzyczna wersja witryny, dzięki czemu do społeczności Gronowiczów mogą dołączać także obcokrajowcy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.