NASTO.com.pl to nazwa nowego serwisu internetowego przygotwanego przez Grupę Kolastyna, producenta kosmetyków pielęgnacyjnych dla młodzieży – NASTOlatki.
Strona www.nasto.com.pl zawiera porady ekspertów dotyczące prawidłowej pielęgnacji młodej skóry, informacje na temat antybakteryjnych preparatów NASTOlatki wraz z opisem ich działania oraz aplikację konkursową. Korzystając ze strony można także wykonać specjalny test, określający rodzaj cery. Autorem serwisu jest agencja Blueberry. Nowa witryna pozwala na interaktywną komunikację między użytkownikami. Zalogowani internauci mają możliwość wymiany opinii lub konsultacji z dermatologiem. Nowoczesny układ i młodzieżowa grafika sprawiają, że serwis jest funkcjonalny i przyjazny dla młodych konsumentów.
Wraz z uruchomieniem serwisu rozpoczął się konkurs NASTOcieszy, NASTOwkurza. Nastolatki mogą podzielić się z innymi użytkownikami tym, czego nie lubią, a co sprawia im radość. Przez 7 tygodni na autorów najwyżej ocenionych przez internautów wpisów czekają nagrody: zestawy kosmetyków NASTOlatki oraz breloki do kluczy.
„Strona www.nasto.com.pl powstała z myślą o młodzieży, dlatego stylistyka serwisu nawiązuje do cech charakteru współczesnych nastolatek – jest dynamiczna, towarzyska i radosna. Młodzi konsumenci, poszukujący rzetelnych informacji w sieci, będą mogli w naszym serwisie uzyskać kompleksowe wskazówki na temat pielęgnacji cery trądzikowej, zapoznać się z naszą ofertą lub uzyskać poradę eksperta. Mamy nadzieję, że strona spotka się z zainteresowaniem naszych młodych odbiorców” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Grupy Kolastyna.
Linię NASTOlatki tworzy pięć specjalistycznych preparatów do codziennej pielęgnacji twarzy. Wśród nich znaleźć można: krem nawilżająco–matujący, krem normalizująco-antybakteryjny, delikatne mleczko oczyszczające, odświeżający tonik normalizujący oraz głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy.
Grupa Kolastyna konsekwentnie udoskonala i rozwija komunikację z konsumentami za pomocą internetu. W kwietniu 2008 uruchomiła nową stronę www marki Tanita (www.tanita.com.pl). Rok wcześniej powstały także nowe serwisy dwóch głównych marek Grupy: Laboratorium Kolastyna oraz Miraculum. Wszystkie strony mają charakter konsumencki. Zawierają szczegółowe informacje dotyczące produktów, porady ekspertów, aktualności i ciekawostki na temat pielęgnacji ciała. Natomiast w listopadzie 2006 roku Grupa Kolastyna uruchomiła korporacyjny serwis www.grupakolastyna.pl adresowany do partnerów, handlowców, potencjalnych inwestorów oraz dziennikarzy.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.