K2 Internet S.A. wraz z firma Hochland Polska przygotowało nową stroną interaktywną www.seromaniacy.pl. Celem serwisu jest stworzenie społeczności miłośników sera oraz wdrożenie idei Narodowego Tworzenia Sera.
W ramach platformy konsumenci zaproszeni są do udziału w tworzeniu nowych serów, do wymiany poglądów na forum, wyrażania opinii, przesyłania swoich przepisów na dania z serem. W pierwszej odsłonie serwisu istnieje możliwość zaprojektowania nowej grafiki opakowania krążków Hochland; w serwisie znajdzie się narzędzie, dzięki któremu będzie można projektować grafikę, umieścić w galerii i poddać głosowaniu. Twórcą serwisu jest agencja interaktywna K2 Internet S.A.
Na sierpień zaplanowano silną kampanię wspierającą w wyszukiwarce Google, na portalach Gazeta.pl i WP.pl, nasza-klasa.pl, babyboom.pl, na portalach konkursowych, dodatkowo wykorzystany zostanie mailing z zastosowaniem baz największych portali: Onet, WP, Interia, o2. Równoległym wsparciem będzie kampania w prasie fachowej, informacja na stronie korporacyjnej, informacja na opakowaniach serów. Działaniom towarzyszy logo NARODOWE TWORZENIE SERA, które zostało jednym z elementów przewodnich kampanii.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.