Firma Crowley Data Poland rozpoczęła testy zewnętrzne przygotowywanej oferty telefonii mobilnej CROWLEY TeleMobile. Do testowania usługi zaproszono kilkudziesięciu klientów z całej Polski, którzy będą mieli okazję jako pierwsi podzielić się z firmą doświadczeniami na temat jakości usługi i spełnienia przez nią stawianych oczekiwań. Jest to już kolejny etap procesu weryfikacji poprawności działania usługi, po testach wewnętrznych, którymi objęto pracowników Crowley Data Poland.
– Zgodnie z założonym harmonogramem działań, w drugiej połowie września 2008 roku chcielibyśmy już komercyjnie zaoferować usługi komórkowe naszym klientom – mówi Sebastian Zadrożny, Kierownik Produktu odpowiedzialny za rozwój oferty mobilnej w Crowley Data Poland. – Finalizujemy ostatnie ustalenia z naszym partnerem, firmą MNI S.A., sprawdzamy procedury obsługi klienta
i działanie naszych systemów. Testy klienckie przyniosą nam dodatkowe informacje, które pozwolą na ostateczne podsumowanie założeń i customizację usługi zgodnie z oczekiwaniami rynku.
W pierwszej kolejności oferta CROWLEY TeleMobile zostanie skierowana do obecnych klientów Crowley Data Poland, których firma posiada już ponad 5000, za pośrednictwem dotychczas wykorzystywanych kanałów sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, tele-sprzedaż). Wśród zakładanych aktywności marketingowych wspierających promocję oferty, firma stawia głównie na narzędzia z obszaru DM i marketingu internetowego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.