Pojawił się nowy sklep internetowy www.autostory.pl. Zaprojektowaniem i wdrożeniem sklepu oraz prowadzeniem działań e-marketingowych zajęła się agencja AMP Media.
Dzięki rozbudowanej funkcjonalności, powstało interesujące miejsce do robienia zakupów dla wszystkich posiadaczy samochodów. W ofercie znaleźć można m.in. bagażniki, anteny, wycieraczki, dywaniki samochodowe, pokrowce na fotele, akcesoria wewnętrzne i zewnętrzne, akcesoria zimowe oraz środki czystości do pielęgnacji samochodu. Oprócz podstawowych kategorii produktowych, zaproponowano też klientom różnego rodzaju promocje, nowości, produkty polecane czy Top 10 najpopularniejszych produktów.
Sklep stawia przede wszystkim na zaufanie swoich klientów- stąd na stronie głównej wskazano na jego zalety związane z dostawą, płatnościami i bezpieczeństwem. W prosty sposób można również skontaktować się ze sprzedawcami sklepu.
Ciekawym pomysłem właściciela sklepu jest wprowadzenie opcji wyboru bagażnika dla swojego samochodu. Dzięki szczegółowej wyszukiwarce (na podstawie modelu, marki, typu czy roczniku ) można ustalić elementy pasujące do wybranego samochodu. To wszystko sprawia, że klient ma pewność (bez uzgadniania ze sprzedawcą) co do trafności swojego wyboru.
– Od pierwszych dni działania www.autostory.pl odwiedza wielu internautów. Mogą oni liczyć na fachową obsługę i rzetelne informacje ze strony sprzedawców. Staramy się aby nasz sklep umożliwił klientom łatwy i szybki dostęp do potrzebnych akcesoriów samochodowych. Stąd właśnie postawiliśmy na wygodę i funkcjonalność użytkowania sklepu podczas składania zamówień oraz zapewniliśmy wielopłaszczyznowy kontakt ze sprzedawcą- mówi Sebastian Kufieta właściciel Autostory.pl.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.