W sieci pojawił się nowy serwis – Heekya. To narzędzie pozwalające wielu użytkownikom na pisanie opowiadań i relacji. Co ciekawe, witryna nie wymaga nawiązywania bezpośrednich kontaktów społecznych.
Heekya na razie znajduje się w zamkniętej fazie beta. Według twórców strona ma ułatwić zbiorową pracę nad dziełami literackimi, które mogą być uzupełniane i poprawiane praktycznie w nieskończoność. Dostęp do tekstów ma każdy zarejestrowany użytkownik – edycja nie jest ograniczona do znajomych głównego autora.
Ale Heekya to nie tylko opowiadania, ale także relacje z ciekawych wydarzeń. W przykładowym materiale prasowym deweloperzy serwisu opisali doświadczenia fikcyjnej pary, która wzięła ślub i opublikowała na stronie opis wesela – tekst, klipy dźwiękowe oraz filmiki. Inni goście dodawali swoje anegdoty, obserwacje czy materiały multimedialne.
Pomysłodawcą witryny jest David Adewumi, były redaktor bloga VentureBeat. Dziennikarz – biznesmen od dawna specjalizuje się w sieciowych narzędziach kolaboracyjnych. Dlatego też Heekya to obecnie jest z najbardziej elastycznych pod tym względem startupów.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.