ARBOvision podpisała umowę z firmą Mill-Yon, deweloperem m.in. osiedla Aura Park w Miasteczku Wilanow, na realizację działań marketingowych do końca 2008 roku.
W ramach umowy ARBOvision przeprowadzi zintegrowane działania promocyjne związanej z nowymi inwestycjami dewelopera. Planowane działania marketingowe przeprowadzone zostaną na wielu płaszczyznach: e-marketingu, wiral marketingu, działań WOMM, e-PR oraz na płaszczyźnie eventowej.
W ramach akcji ARBOvision przeprowadzi m.in. działania z zakresu e-PR, działania oparte na niestandardowych spotach reklamowych oraz przeprowadzenie działań promocyjnych z wykorzystaniem rozgłośni radiowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.