BluePay propagując proekologiczną ideę wprowadził opcję otrzymywania faktury elektronicznej za usługi Spółki.
Dbając zarówno o ekologię, jak i wygodę oraz komfort klientów korzystających z usług doładowania telefonów, zakupu contentu, czy dostępu do gier, Spółka udostępniła eFakturę.
eFaktura w pełni zastępuje dokument papierowy i spełnia wszystkie przewidziane prawem wymogi. Zaopatrzona jest w bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany tylko za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, którym jest opatrzona.
Kolejne ważne elementy świadczące o atrakcyjności faktury elektronicznej to jej bezkosztowy charakter, możliwość przechowywania w formie elektronicznej na dowolnym, wybranym przez klienta nośniku oraz brak kosztów związanych z przesłaniem. Faktura elektroniczna przesyłana jest drogą mailową w formie pliku PDF na podany przez klienta adres, co jest gwarantem bezbłędnego dostarczenia.
Mówiąc o eFakturze nie możemy pominąć ekologicznego aspektu całego przedsięwzięcia. Na obecnym, przesyconym zakupami rynku, każda rezygnacja z używania papieru ma ogromne znaczenia dla podniesienia wielkości zasobów leśnych, zarówno tych w Polsce, jak i na świecie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.