Hoopla.pl powierzył rozwój i utrzymanie internetowej platformy sprzedażowej agencji K2 Internet. Strategiczna współpraca z K2 wyeliminowała problemy z rotacją programistów i opóźnienia we wprowadzaniu nowych funkcji sklepu.
Jedną z najpoważniejszych korzyści nawiązania przez Hoopla.pl współpracy z K2 jest wprowadzenie przewidywalności w dziedzinie planowania i dostarczania nowych funkcjonalności serwisu.
„Jesteśmy firmą handlową. Outsourcing prac rozwojowych i utrzymania platformy sprzedażowej pozwala nam skupić się na biznesie: poprawie konkurencyjności, jakości obsługi klientów i rentowności. Nie zatrudniamy już programistów – nie musimy się martwić o dokumentację, zapewnienie im ścieżki kariery i wyzwań zawodowych. Odpowiedzialność za ten obszar wzięła na siebie firma K2 i sytuacja ta bardzo nam odpowiada” – podkreśla Przemysław Szydłowski, wiceprezes Hoopla.pl
K2 wdrożyło na potrzeby Hoopla.pl platformę Microsoft Commerce Server, co było pierwszym przeprowadzonym od początku produkcyjnym wdrożeniem najnowszej wersji tej platformy w Polsce. Do integracji z systemem ERP Hoopla.pl oraz zewnętrznymi systemami dostawców została wykorzystana platforma integracyjna Microsoft BizTalk Server 2006.
Całość systemu utrzymywana jest w środowisku hostingowym K2, gdzie specjaliści K2 mogą zagwarantować najwyższy możliwy poziom usług i na bieżąco dbać o utrzymanie wysokiej dostępności serwisu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.